Începând cu toamna anului 2008 YGREC a trecut printr-un un proces de repoziţionare şi rebranding, apelând la cea mai prestigioasă agenţie de design şi strategie de brand din România, Brandient, agenţie centrată pe crearea şi cultivarea brandurilor în spiritul valorii.
Am apelat la Brandient pentru a ne sprijini în regândirea strategiei de brand, în identificarea unei noi poziţionări şi a unei noi identităţi vizuale, pentru că Brandient şi-a dovedit competenţa prin rezultatele obţinute în ultimii ani cu lansarea unor branduri noi sau reinventarea altora existente, ca şi: Albalact, CEC Bank, Credisson, Dedeman, Domo, Europharm, Fabryo, Fulga, Medicover, Novensys, Savana, Smartree, TVR, Zusu. Ţinta acestui proces îl reprezintă poziţionarea clară ca jucător în industria yellow pages, o dată cu intrarea pe piaţa anuarelor şi motoarelor de căutare locale, după 10 ani de succes la nivel naţional cu anuarele specializate.
Începând cu 1 ianuarie 2009 YGREC a dat startul implementării noii identităţi vizuale şi a noii sale strategii de brand. Primul pas perceptibil la nivel de produs vor fi noile anuare YGREC, cu un format nou, un nou layout atât în interior, cât şi la copertă., precum şi noul motor de căutare. |