Inscrie-te| Marketing Direct| Topurile Ygrec| Websites
    English | Ajutor | Home
Cuvânt(e) cheie Ce / Cine
sau/şi Nume firmă Nume firmă
Locaţia Unde
Ex: camioane, utilaje, 0259-467585
Ex: YGREC Management
Ex: RO, Oradea, BH, 410004

Compania

360 Solutions

Anuarele Ygrec

Reclamă în Anuare
Reclamă tipărită
   - Înscrieri
   - Anunţuri cu chenar
   - Anunţuri grafice
   - Produse speciale
Reclamă online
Recomandări pentru reclamă

Marketing Direct

Websites

Topurile Ygrec

Cariere

Ştiri

Contact

Termeni şi condiţii

Ajutor


 
Reclamă în Anuare
MOTTO:

Să găsim cel mai bun furnizor pentru fiecare cumpărător



INSTRUMENTE, TRUCURI ŞI ŞABLOANE

  • Construiţi o reclamă de impact
  • 11 reguli pentru ca reclama Dvs. să aibă succes
    1. Clientul va accesa reclama care îi va oferi informaţiile complete şi relevante.
    2. Faceţi în aşa fel încât Clientul să simtă că înseamnă ceva pentru Dvs.
    3. Reclama trebuie să spună că firmele-Client pot să relaţioneze şi să se indentifice cu parteneri cu performanţe mai bune.
    4. O bună reclamă trebuie să fie clară, uşor de citit şi să fie suficient de aerisită.
    5. Să indice locaţiile sau regiunile multiple pe care le deserveşte compania.
    6. Daţi Clientului un motiv să facă afaceri cu Dvs.
    7. Folosiţi imagini şi grafică pentru a permite Clientului să identifice beneficiile care i se pot furniza.
    8. Titlurile profesionale/educaţionale sunt un plus.
    9. Intertitlurile trebuie să fie mari, clare, să fie diferenţiatoare sau să comunice beneficii.
    10. Referitor la valoare/preţ, trebuie subliniate/întărite elemente cum ar fi: „ieftin” sau „cel mai mic preţ”.
    11. Referitor la calitatea serviciilor, trebuie folosite cuvinte cum ar fi: „tehnologie”, „cea mai bună calitate”.
  • Ce fel de reclamă generează mai multe apeluri telefonice?
  • Este important să furnizaţi cititorului cât mai multe informaţii posibile, prin precizarea zonei specifice în care acţionaţi, a orarului de lucru, oferind toate posibilele locaţii unde vă poate găsi, cu numerele de telefon aferente.
  • Creaţi o primă impresie excelentă.
  • Răspunsul întârziat la telefon costă bani, poate să dăuneze reputaţiei sau chiar mai rău. Dar data viitoare când telefonul sună, stabiliţi ca standard de bune relaţii cu Clienţii folosind aceste 6 ponturi:
    1. Răspundeţi la orice apel înainte de al 3-lea sunet.
      Dacă vreţi să faceţi business, să lăsaţi telefonul să sune mai mult de 3 ori, arată că sunteţi indisponibil.
    2. Prezentaţi compania la care lucraţi, apoi numele Dvs.
      Clienţii nu ar trebui să fie nevoiţi niciodată să întrebe dacă au nimerit bine. De exemplu, răspundeţi astfel:
      “Numele Companiei, Numele Dvs., Buna ziua! Cu ce vă pot fi de folos?”
    3. Nu vorbiţi în argou sau în jargoane.
      În loc să spuneţi “Ok” sau “Nu e o problemă”, spuneţi “Desigur” sau “Foarte bine”. O altă idee foarte bună este aceea de a fi proactiv. De exemplu, decât să spuneţi “ Nu ştiu”, mai degrabă spuneţi “Lăsaţi-mă să mă interesez pentru Dvs.”
    4. Răspundeţi la orice solicitare într-o zi.
      Cu cât răspundeţi mai prompt unei solicitări, cu atât aveţi şanse mai mari să încheiaţi o vânzare.
    5. Înainte de pune interlocutorul “în aşteptare”, cereţi-i permisiunea.
      Apoi, în timp ce acesta este în aşteptare, informaţi-l asupra progreselor făcute la fiecare 30-45 de secunde, prezentându-i şi opţiunea de a-l resuna.
    6. Data viitoare când telefonul sună, reamintiţi-vă că amabilitatea şi profesionalismul Dvs. pot fi cheia încheierii unei vânzări.


    Cuvânt(e) cheie Ce / Cine
    sau/şi Nume firmă Nume firmă
    Locaţia Unde
    Ex: camioane, utilaje, 0259-467585
    Ex: YGREC Management
    Ex: RO, Oradea, BH, 410004

        Topurile Ygrec | Despre Noi | Anuarele Ygrec | Marketing Direct | Contactează-ne | Inscrie-te | Propun o colaborare | Anunţă o eroare | Adaugă la Favorite | Lucrează cu noi | Termeni şi condiţii | Declaraţie de confidenţialitate
    © 2006-2015 YGREC Management srl