Când spunem că nu putem sau nu vom face ceva, nu vom face.
COMPETITIVITATE
Noi credem în competiţia deshisă şi onestă.
Preţuim competiţia pe piaţă, pentru că ea ne motivează să creştem mereu calitatea produselor şi serviciilor noastre. Numai aşa ştim că şi Clienţii noştri ne vor prefera la rândul lor.
RESPECT
Noi îi tratăm pe alţii aşa cum ne-ar place nouă să fim trataţi.
Nu tolerăm, nu acceptăm tratamentul abuziv, brutal sau nerespectuos.
Ne respectăm Clienţii, din convingerea că aceasta este cea mai bună cale de a ne construi o relaţie durabilă cu ei.
EXCELENŢA
Vom fi mulţumiţi doar cu rezultate foarte bune în tot ceea ce facem.
Marea distracţie, pentru noi toţi, este să descoperim cât de buni putem fi în realitate.
COMUNICARE
Noi credem că informaţia înseamnă mişcare şi că informaţia mişcă oamenii. De aceea, ne facem timp pentru a asculta şi pentru a comunica unii cu alţii.
Liantul cel mai durabil pe care am învăţat să-l folosim între noi şi Clienţi: comunicarea. Numai astfel vom putea crea un mediu de lucru competent şi performant.