YGREC Pagini Utile a publicat în urmă cu 10 ani, în anul 1998, primul ANUAR SPECIALIZAT din România: “Anuarul Transportatorilor din România”. La momentul respectiv, YGREC introducea pe piaţa românească conceptul de Yellow Pages specializat.
Pe parcursul anilor, şi-a diversificat oferta, în anul 2000 lansând Bursa Transporturilor Online – www.transporturi.ro.
În 2002, YGREC a lansat un nou proiect adresat constructorilor şi pieţei pe care o reprezintă aceştia, un nou anuar specializat “Anuarul Constructorilor din România”, produs care a beneficiat de toată expertiza echipei YGREC dobândită prin succesul avut cu “Anuarul Transportatorilor din România”. În 2008, la 6 ani de la lansarea primei ediţii pe piaţă, “Anuarul Constructorilor din România” a devenit un nou produs de referinţă pentru YGREC şi pentru mediul de afaceri din România.
La începutul anului 2007 ca urmare a solicitărilor repetate venite din piaţă YGREC a deschis o nouă linie de business, oferind campanii de marketing direct (campanii prin poştă, campanii prin e-mail, campanii prin SMS, verificare efect campanie prin sondaj telefonic, cercetare de piaţă pe subiecţi ţintă companii) şi închiriere de baze de date (liste de adrese poştale, liste de adrese de e-mail etc).
În 2008, YGREC a decis că are nevoie de o poziţionare mai precisă în industria în care activează, de o limpezire a mesajului, dar şi de o eficientă susţinere din partea brandului pentru lansarea de noi produse, print şi online. Pentru atingerea acestui obiectiv, YGREC a angajat în 2008 Brandient, consultant în strategie şi design de brand, agenţie centrată pe crearea şi cultivarea brandurilor în spiritul valorii. Anul 2008 s-a încheiat cu definirea noii strategii şi poziţuionări de brand, urmând ca pe parcursul anului 2009 YGREC să deruleze implementarea noii strategii şi identităţi vizuale.
Din 2009, YGREC a intrat pe piaţa ANUARELOR LOCALE, produse de tip “yellow pages”, practic ghiduri de afaceri clasificate adresate comunitatilor locale din cele mai importante zone metropolitante din tara: Timisoara, Iasi, Oradea, Brasov
Pentru a multiplica efectul investiţiilor în pachetele publicitare achiziţionate de clienţi noştri, tot în 2009, YGREC a lansat un nou motor de căutare online, pentru ca utilizatorii să poată avea acces la informaţii relavante despre produsele şi serviciile clienţilor noştri, atunci când sunt decişi să achiziţioneze un produs sau un serviciu oferit de aceştia.
|