Marketing Direct ► Ce vă oferim? ► Urmărire impact
Urmărire impact - Follow-up
Urmărirea telefonică a impactului campaniei de Direct Mail
Prin follow-up rata de succes a unei campanii de Direct Mail rezultatele pot creşte de 2-3 ori. A şti ce gândesc cu adevărat Clienţii este fundamental pentru ca o firmă ca să-şi poată măsura, menţine şi îmbunătăţi calitatea serviciilor sau/şi produselor promovate.
Noi îi contactăm pe Clienţii Clienţilor noştri punându-le întrebări special concepute pentru a obţine un feedback în concordanţă cu obiectivele urmărite în campania de Marketing Direct.
Rapoarte noastre oferă beneficii consistente Clienţilor, pentru că oferă informaţii complexe despre:
Pistele cu oportunităţile de vânzare identificate
Ce ştie piaţa despre compania, brandul sau produsele tale
Cum te poziţionezi faţă de concurenţă
Care este trendul pieţei în domeniul tău
În urma unei campanii de follow-up (urmărire), noi putem să identificăm şi să oferim recomandări pentru a rezolva problemele care ar putea rupe pentru totdeauna relaţiile cu un Client şi astfel să oferim Clientului nostru o valoroasă oportunitate de introspecţie/autoanaliză în optimizarea relaţiei cu Clienţii săi.