Inscrie-te| Marketing Direct| Topurile Ygrec| Websites
    English | Ajutor | Home
Cuvânt(e) cheie Ce / Cine
sau/şi Nume firmă Nume firmă
Locaţia Unde
Ex: camioane, utilaje, 0259-467585
Ex: YGREC Management
Ex: RO, Oradea, BH, 410004

Compania

360 Solutions

Anuarele Ygrec

Reclamă în Anuare

Marketing Direct
Avantaje
Rezolvări şi beneficii
Paşii unei campanii
Ce vă oferim?
   - Direct Mail
   - Direct E-Mail
   - Direct SMS
   - Urmărire impact
Cere o ofertă
Recomandări

Websites

Topurile Ygrec

Cariere

Ştiri

Contact

Termeni şi condiţii

Ajutor


 
Marketing Direct  Ce vă oferim?  Direct Mail
Direct Mail




Direct Mail (comunicare prin trimiteri poştale).

Este cea mai utilizată formă de promovare ce intră în sfera campaniilor de Marketing Direct. Pe lângă avantajele generale ale marketingului direct, Direct Mailing-ul are şi câteva caracteristici speciale:

  • Existenţa unor materiale tipărite permite citirea repetată a mesajului.
  • Posibilitatea de îmbunătăţire a ratei de răspuns prin: folosirea unei scrisori pe lângă clasica broşură, personalizarea scrisorii, folosirea pe plic a unei fraze cu rol de “cârlig”.
  • Creativitatea este un element mult mai important decât în cazul celorlalte mijloace de promovare ce ţin de direct marketing. Una din cele mai frecvente greşeli într-o campanie de direct mail este lipsa scrisorii. Se preferă de multe ori trimiterea unei broşuri, sau a unui catalog frumos colorat fără a se cunoaşte faptul că scrisoarea este cel mai important element din cadrul unui direct mail. Studiile au arătat că, în medie, un plic conţinând o scrisoare, alături de broşură, generează o rată de răspuns de 3 ori mai mare decât trimiterea unei simple broşuri. În plus, dacă scrisorile sunt şi personalizate, de genul “ Stimate domnule Mihai IONESCU” au rată de răspuns mult mai bună decât cele nepersonalizate “ Stimată doamnă/ Stimate domn”.


    Iată câteva reguli pentru redactarea unei scrisori reuşite:
    1. Să fie relevantă (adică să fie adresată unui grup„ţintă” care are caracteristicile unui Client potenţial). Adică nu trimiteţi la eschimoşi scrisori cu ofertă de piscine.
    2. Să promită din start un beneficiu pentru destinatar.
    3. Să fie uşor de înţeles.
    4. Să spună destinatarului în mod concret ce are de câştigat.
    5. Să încurajeze acţiunea de a face ceea ce doreşte expeditorul.
    6. Să aibă un format vizual atractiv (format, grafică, textura hârtiei)

  • Cuvânt(e) cheie Ce / Cine
    sau/şi Nume firmă Nume firmă
    Locaţia Unde
    Ex: camioane, utilaje, 0259-467585
    Ex: YGREC Management
    Ex: RO, Oradea, BH, 410004

        Topurile Ygrec | Despre Noi | Anuarele Ygrec | Marketing Direct | Contactează-ne | Inscrie-te | Propun o colaborare | Anunţă o eroare | Adaugă la Favorite | Lucrează cu noi | Termeni şi condiţii | Declaraţie de confidenţialitate
    © 2006-2015 YGREC Management srl